عکسای قشنگ راکسی+هارمونیکسش
 
فقط وینکس
 
 
چهار شنبه 16 / 5 / 1394برچسب:, :: 15:28 ::  نويسنده : نیرواناجون

راکسی بر یخ

راکسی عشق من

راکسی شیک

و حالا

هارمونیکس راکسی

....................................

........................

...........

....

.........

..........................

........................................

..........................................................

.......................................

...........................

...........

...

دیدید چه خوشگل شده رفتم از ته چاه این عکسه رو پیدا کردم

          اصلا هارمونیکس راکسی هیچ جا نبود ولی الکی هاش بودن مثلا کاریکاتوراش

       خوب اگه خوشتون اومد نظر بدید

           بایراکسی آواتار


نظرات شما عزیزان:

kiyna
ساعت20:27---27 دی 1393
دوست عزیز ممنونم از عکسای زیبا ات من هر روز سر میزنم عکسای بیشتری از راکسی بیاور باتشکر.

موزا
ساعت21:13---28 ارديبهشت 1392
من عاشق وینکسم مخصوصا موزا از این که این وبو درست کردی خیلی ممنونم مرسی
خواهههههش


بلوم
ساعت23:06---24 آبان 1391
فاطی حسود. تازه خیلی دلشم بخواد همچین وب خوبی ببینه
عزیزم چه جوری جبران کنم مرسی خیلی ممنون


بلوم
ساعت20:21---24 آبان 1391
فاطی اگه خودت بلدی وبلاگ بزنی خوب بزن ببینم چجوریه .اینقدر به دیگرون نده درسته نمیدونم وبلاگو کی زده ولی هرکی هست ادم خوبیه
وای عزیزم مرسیییییییییییییییییی قربونت


فلورا - راکسی
ساعت18:34---18 آبان 1391
سلام من عاشق وبتم همیشه هم میام و نظر میذارم من عاشق وینکسم و البته فلورا و راکسیوای عزیزم مرسی بوسسس

ندا
ساعت22:27---23 مرداد 1391
بیسسسسسسسسسسسسست بودن
پاسخ:مرسي عزيزم


فاطي
ساعت16:26---21 مرداد 1391
مزخرف خودتي و هفت جد آبادت
پاسخ:خودت مزخرفي وقتي از اين جور حسوديا مي كني اصلا به وب من نيا حداقل اومدي هم برا من نظر نده حسود حسود


ندا
ساعت22:46---19 مرداد 1391
عزیزم من وبلاگت روخیلی دست دارم به خاطر همین هر روز به وبلاگت میام ونظر میدم ومنتظرتم
پاسخ:مرسي عزيزم واقعا به تو ميكن دختر خوب


فاطي
ساعت21:34---19 مرداد 1391
وبت چرته پاشو جمع كن كاسه كوزتو
پاسخ:وقتي داري از حسودي مي تركي الكي حرف نزن وقتي هم كه ميكم نظر بديد منظورم نظراي مزخرفي مثل تو نيست


winx
ساعت19:46---19 مرداد 1391
معذرت می خواهم اون wمن همونم فقط فقط اسمم کامل نیومد!
پاسخ:خودم فهمیدم عزیزم


w
ساعت19:44---19 مرداد 1391
من وب تورا خیلی دوست دارم به خاطرهمین می خواهم خیلی بهت نظربدم!پاسخ:مرسی گلم

winx
ساعت19:41---19 مرداد 1391
bahalazezam
پاسخ:مرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


سلام من نیرواناام 13سالمه و منو با اسم فقط وینکس بلینکید بگید با چه اسمی بلینکمتون
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فقط وینکس و آدرس winxclubbeauty.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 30
بازدید هفته : 137
بازدید ماه : 310
بازدید کل : 3914
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 1248
تعداد آنلاین : 1

just-winx